Bestemd voor:
Het Klantgerichte en Commerciële Team van de vestiging(en) in de Bouwmaterialenhandel

Aantal deelnemers:
Afhankelijk van aantal medewerkers vestiging

Studiebelasting:
3 niet aaneen gesloten dagen

Aanvullende studiebelasting:
Voorbereidende opdracht, intervisie sessies, praktijkopdracht en eindpresentatie

Een klantgerichte en commerciële bouwmaterialenhandel kan pas succesvol zijn als er optimaal samen wordt gewerkt met elkaar en andere afdelingen. Kortom, ieder streeft hetzelfde doel na: Enthousiaste Tevreden Terugkomende Klanten.

De visie van de Bouwmaterialenhandel en de doelstelling van de vestiging staan in de training centraal, waarbij de klant en verkoop in alle oefeningen als uitgangspunt dienen. De training is gericht op het klantgerichte en commerciële denken en werken binnen de vestiging en wat dat betekent voor de individuele medewerker per functiegroep. Dit alles met het oog op goed klantgericht en commercieel samenwerken.

“Kortom: Samen werken = Samen sterker! En de klant en resultaat in alles centraal!”

Werkwijze
Tijdens de training wisselen uitleg, interactie en praktijkoefeningen elkaar continu af. Van te voren wordt met de vestigingsmanager en het team een intake gesprek gevoerd. De training wordt op deze wijze voor u op maat gemaakt. U ontvangt een praktijkopdracht en tijdens de training een uitgebreid deelnemerspakket met daarbij ook de theorie van de training. Tussen de trainingsdagen vinden er intervisie sessies (digitaal) plaats en wordt u begeleid met uw praktijkopdracht.